13 کفش فوق العاده راحت برای شمارش تمام مراحل خود

13 کفش فوق العاده راحت برای شمارش تمام مراحل خود

دزدکی حرکت کردن (تقریباً) به اندازه جفت کفش دویدن مورد علاقه خود عاشق سفر دریایی هستید.

به عنوان یک مجله در حال اجرا ، ما اغلب مزایای سلامتی ورزش خود را مطرح می کنیم ، اما صادقانه بگویم ، پیاده روی نیز بسیار عالی است. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد - درست مانند دونده ها - افرادی که با شدت متوسط ​​به طور منظم راه می روند ، در معرض خطر فشار خون بالا ، کلسترول بالا و دیابت نوع 2 هستند. معلوم شد مهمترین چیز این است که شما در هر کجا و با هر سرعتی که می توانید کیلومترها پیش می روید - به شرطی که بتوانید اقدامات ایمن فاصله اجتماعی را هنگام انجام آن انجام دهید. و آنچه شما روی پاهای خود قرار می دهید (کفش های کتانی حمایتی و کوسن!) در این مأموریت می تواند شما را بسازد یا شما را بشکند (پاشنه های دردناک!). اما نگران نباشید - ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!

این که آیا شما یک پیاده روی مسافت پیموده شده ، یک دونده در حال بهبودی از آسیب دیدگی یا کسی هستید که می خواهد هرچه بیشتر مراحل برنامه شما را فشار دهد ، یک جفت کفش برای شما پیدا کرده ایم. ما هر ساله صدها کفش را مرور می کنیم و جدیدترین کف ها و مواد را در آزمایشگاه کفش جهانی Runner خود آزمایش می کنیم. بسیاری از همین فن آوری ها در این جفت ها به کار رفته است ، که به ما بینش منحصر به فردی در مورد عملکرد آنها و طولانی نگه داشتن آنها می دهد. برای بهترین کفشهای پیاده روی به یک نمونه از نمونه های زیر مراجعه کنید و ادامه مطلب را بخوانید تا درباره نحوه انتخاب جفت مناسب شما بیشتر بخوانید.

راحتی همه چیز است

کفش های پیاده روی ، قبل از هر چیز برای راحتی ساخته شده اند. این به معنای سنتی این است که آنها همیشه سکسی (یا حتی زیبا) نیستند ، اما بدون شک پاها و بدن شما را شاد نگه می دارند. بیشتر کفش های مخصوص پیاده روی به گونه ای طراحی شده اند که مایل ها بالشتک مانند ابر ، با پشتیبانی و تنفس به شما می دهند تا بتوانید آنها را در تمام روز بپوشید. کسانی که پاهای گشاد دارند در اکثر مارک ها می توانند تا 4E کفش پیدا کنند. ما همچنین متوجه شده ایم که برخی پیشرفت های سبک در این گروه انجام می شود. مارک ها متوجه می شوند که افراد بیشتر به دنبال کفش های کتانی سرگرم کننده و کاربردی هستند. به علاوه ، چندین کفش کلاسیک مخصوص دویدن می توانند برای هر دو فعالیت به خوبی کار کنند.

این کفش ها برای راه رفتن (و ایستادن) ساخته شده اند

این طرح ها از پشتیبانی ، ثبات و همانطور که قبلاً ذکر کردیم ، راحتی (با قابلیت تنفس بیشتر) پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که آنها معمولاً (البته نه همیشه!) سنگین تر از کفش های دویدن هستند اما برای مسافرت در مسیرهای ریلی ، ضربه زدن به سالن بدن سازی یا پوشیدن هنگامی که تمام روز روی پای خود هستید ایده آل هستند. این پشتیبانی باعث می شود پا و مفاصل شما در برابر ضربه و خستگی بهتر محافظت شوند. برای افرادی که پاهای آنها به کفش های سبک و انعطاف پذیر بیشتری نیاز دارد ، ما نیز گزینه هایی را برای شما در نظر گرفته ایم.

مناسب مناسب

مانند هر کفش دیگری که برای گشت و گذار در اطراف پیست ، دفتر یا محله می پوشید ، یافتن یک جفت مناسب بهترین حالت از همه مهمتر است. برخی از مواردی که باید هنگام انتخاب خود در نظر بگیرید: پاهایتان پهن یا باریک هستند؟ آیا طاق های بلند یا کمانی دارید؟ آیا هنگام فرود ، سوپاین (پا معلوم می شود) یا بیش از حد (پا به داخل می چرخد)؟ آیا در مورد ورم کف پا یا سایر آسیب ها مشکلی ندارید؟ و نکته آخر ، چه نوع فعالیت هایی را در این کفش ها انجام خواهید داد؟ چندین مارک و سبک مختلف را امتحان کنید تا جفت کامل خود را پیدا کنید. و اگر مستعد آسیب دیدگی هستید ، ابتدا نظر دوم را از یک متخصص غدد پا بگیرید. تحقیقات جدید نشان می دهد که تأثیر انواع مختلف کفش بر روی راه رفتن شما اکنون می تواند به صورت بالینی اعمال شود.

چگونه انتخاب کردیم

ما مستقیماً به سراغ منبع رفتیم و از مارک های بزرگ س askingال کردیم که چه سبکی را بیشتر به واکرها توصیه می کنند. ما می خواستیم بدانیم که محبوب ترین کفش های پیاده روی آنها چیست - و چرا. همه آنها باید نکاتی را که در بالا ذکر شد - راحتی ، پشتیبانی ، تناسب و عملکرد - لمس کنند و ما آن را از آنجا گرفتیم. اینها فقط برخی از موارد مورد علاقه ما هستند ، اما ما تشخیص می دهیم که همه و هر پا متفاوت است. چیزی به عنوان کفش مناسب برای همه وجود ندارد - فقط کفش مناسب برای شما است. امیدواریم این جمع بندی به شما کمک کند آن را پیدا کنید.


 

- مناسب ترین حالت مناسب -

 

هوکا وان یک بوندی
 

 

 

Hoka One One Bondi 7 که از پاییز سال جاری در دسترس است ، از یک میانسول قوی برخوردار است که قابل تجزیه است. کف میانی EVA نرم و بدون احساس بیش از حد واضح نرم است ، هرچند که به طور محسوسی با هر مرحله فشرده می شود. یک پاشنه مورب یک نقطه مرتفع و ظریف در محل برخورد پاشنه به زمین ایجاد می کند ، که هم به احساس بالشتک می افزاید و هم پا را به جلو زاویه می دهد. از اینجا ، طرح اولیه Meta-Rocker Hoka One One حرکت چرخشی را به صورت مایع به جلو می برد. (این کاملاً ظریف است ؛ پوشیدن یک بوندی 7 همراه با کفش غیر راکری حرکت را واضح تر می کند.) همچنین لازم به یادآوری است: یک کفی کف متراکم با قوس برجسته ، احساس سفت تری نسبت به سایر کفشت های بسیار خوب به کف پا می دهد واکرها بقیه کفش کاملاً مناسب است. یک زبان ضخیم ، یقه کف حافظه زیر مچ پا ، یک فنجان پاشنه عمیق ،و یک پیشخوان محکم برای پاشنه پا همه با هم کار می کنند تا پا را بغل کنند و حمایت کنند.

 

 

 

 

 


 

 

 

- تحریک احساس -

 

 

 

Topo Athletic Vibe

 

 

 

 

 

Topo Vibe جدید یک واکر به سبک بوتی است که هدف آن روزهای بهبودی است. Vibe که قصد دارد بدون جوراب فرسوده شود ، کفی بافتی را طراحی می کند که با تقلید از اثرات ماساژ غلتک کف ، به بهبودی کمک می کند. Topo گفت ، این مزایا شامل کاهش درد و افزایش گردش خون و انعطاف پذیری است. آزمایش کننده ما به افزایش گردش خون اطمینان داد: "پس از چند مایل راه رفتن ، به راحتی به نظر می رسد کف پا از تحریک صدای زوزه یا تابش می گیرد." این کفی ، علی رغم متوسط ​​میانی کف فوم EVA که کاملاً محکم و خنثی است ، یک مرحله پرزرق و برق را ایجاد می کند. یک جعبه انگشت پهن ، همراه با یک قسمت کششی بافتنی فوقانی ، به فضای زیادی برای پا اجازه می دهد تا حرکت کند و به طور طبیعی حرکت کند. جام پاشنه پا را بغل کرده و پا را محکم می کند ، اما شروع به تشدید آشیل آزمایشگر ما می کند. زمان بیشتر در Vibe احتمالاً این مسئله را برطرف می کند. در غیر این صورت ، او گفت ،این کفش بسیار مجلل و راحت است.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بهترین دویدن / پیاده روی هیبرید -

 

 

 

 

 

New Balance's 860v11 به روز شده ، یک کفش مخصوص پایداری است که به خوبی در رده های راه رفتن قرار می گیرد ، با توجه به استانداردهای کفش راه رفتن زیرپوش ، زیر پا محکم است. این یک کفش بیش از حد محکم نیست - میانه کف Fresh Foam به زیبایی در زیر پاشنه پا می دهد - اما انتقال از پاشنه به جلوی پا محکم تر ، قسمت جلوی پا نسبت به رقبای فوق العاده بالشتک آن احساس می شود. یک کفش پایدار ، ساختار اضافه شده 860v11 از یک تیر میانی متراکم در زیر قوس ناشی می شود که از غرق شدن پا به سمت داخل جلوگیری می کند. این به روزرسانی همچنین یک طراحی پاشنه کاملاً راحت و بی نظیر به آن اضافه می کند: یک شمارنده سفت و محکم به طور یکپارچه به یقه نصب شده کف که به دور و پاشنه پا بسته می شود (از بالای آن قفل می شود) منتقل می شود و به راحتی بر روی آشیل سوار می شود. سرانجام ، یک مش مصنوعی نازک اما سخت ، این رتبه را در میان تنفس ترین کفش این لیست قرار داده است.860v11 با سواری واضح و میانه زیرین ساختاری خود ، در هنگام پیاده روی طولانی و دویدن در مسافت میانی بسیار عالی بود.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

- مرحله ارگونومیک -

 

 

 

Altra Escalante 2.5

 

 

 

 

Altra Escalante 2.5 یک کفش مخصوص دویدن در جاده است که برای بالا بردن سرعت حرکت طراحی شده است ، اما ما متوجه شدیم که این طراحی کم مشخصات همچنین برای واکرانی که می خواهند هم از زیر پا و هم از طریق بالشتک سواری داشته باشند ایده آل است. برای مینیمالیست ها: جعبه انگشت پهن و قسمت فوقانی جوراب مانند به انگشتان پا اجازه می دهد ، طرح پاشنه صفر قطره (پاشنه و انگشت پا در یک ارتفاع) پا را تراز می کند ، و یک زیره لاستیکی تقسیم شده و میانی زیره بسیار انعطاف پذیر به راحتی اجازه می دهد تا پا آزادی کامل برای خم شدن. برای مینیمالیست هایی که مفاصل حساس دارند: میان پوسته سبک و نازک Altra Ego Altra بالشتک قابل توجهی بیشتری نسبت به کفش مینیمالیستی واقعی ارائه می دهد ، اما با احساسی که کمتر به کف EVA مارشمالو شباهت دارد و بیشتر به لاستیک آدامس پرش می خورد. رویه بافته شده به روز شده نرمترین و انعطاف پذیرترین مورد آزمایش است که به فضای پا اجازه می دهد اما ثبات را فدا می کند. (برای پشتیبانی جانبی قفل شده ،اتمام AltraEscalante 2 یا Torin 4.5 Plush.) نقاط قوت Escalante هنگام راه رفتن با ایجاد تماس زمینی با بالشتک و بدون پا و در هنگام دویدن با تشویق حرکت ارگونومیک و یک قدم بدنبال نشان داده می شود.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بهترین تناسب خاص زنانه -

 

 

 

Rykä Devotion Plus 2

 

 

ریکی

 

کفش پیاده روی Rykä Devotion Plus 2
amazon.com
84.99 دلار
69.99 دلار

 

Devotion Plus 2 Rykä گام نرم و در عین حال بهاری خود را مدیون طراحی میانی کف است که یک فوم استاندارد EVA را بین دو لایه - یک لایه داخلی ، یک لایه بیرونی - از یک فوم اختصاصی متراکم تر و دارای بازده قابل توجهی از انرژی ، ساندویچ می کند. واکرهایی که از ورم کف پا و سایر درد پا رنج می برند ، علاوه بر برگشت بالشتی ، از کفی نرم و قابل انعطاف کف Devotion Plus 2 و به ویژه از پاشنه عمیق ، فنجان مانند و پشتیبانی از قوس متوسط ​​و بلند استفاده می کنند. قسمت فوقانی کمتر پیچیده است: مش فوق العاده تنفس پا را خنک نگه می دارد و راحتی خارج از جعبه را که Rykä با آن شناخته است به کفش می بخشد. اگرچه برچسب واکر است ، اما Devotion 2 Plus عملکرد یکسانی خوبی مانند یک کفش کاری تمام روز و برای تمرینات متقاطع ، روزهای بدنسازی و دویدن دارد.

 


 

 

 

- بیشترین مقاومت در برابر آب -

 

 

 

Mizzles Allbirds Wool Runner

 

 

همه پرندگان

 

Mizzles Allbirds Wool Runner
allbirds.com
115.00 دلار
 

 

Mizzle تمام مزایای سازگار با محیط زیست محبوب Wool Runners Allbirds را به شما می دهد - یک کفی نرم و قابل تنفس با کف پشم مرینو ، یک زیره کف نیشکر انعطاف پذیر و آج های لاستیکی طبیعی و بدون لغزش - با سود اضافی آب- فناوری دافع ، که گارد گارد نامیده می شود ، روی پارچه فوقانی آن اعمال می شود. بنابراین در هنگام دویدن در شهر ، قدم زدن در آن ، تضمین می کنید که پای شما راحت ، گرم ، خشک و کاملاً محکم باشد ، مهم نیست که باران در چه میزان پیش بینی می شود یا چند کار در لیست کارهای شما است.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بالاترین بازده انرژی -

 

 

 

آدیداس اولترابوست 20

 

 

Adidas Running Ultraboost 20
zappos.com
179.95 دلار

 

اگر بگوییم بالشتک بودن لوکس در Ultraboost 20 از این دنیا خارج نیست ، با توجه به اینکه آدیداس در واقع با همکاری آزمایشگاه ملی آزمایشگاه ملی ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) این کفش را راه اندازی کرد ، چندان قابل توجه نیست. با به دست آوردن بازخورد از هزاران دونده ، طراحی به روز شده برای ایجاد ، با یک گره دنج ، بالایی برای آغوش پا ، و یک زیره بالشتک امضا Boost که امکان بازگشت انرژی بهتر را در هر بار برخورد پای شما با زمین فراهم می کند ، ساخته شده است. این کفش ها راحت ، انعطاف پذیر بوده و سواری آنچنان نرم ایجاد می کنند که فراموش کردن روی پاهای شما بسیار آسان است.

 

 

 

 

 

- بهترین جاده خارج از جاده -

 

 

 

Altra Lone Peak 4.5

 

 

لاکوتا گامبیل

 

Altra Footwear Lone Peak 4.5
zappos.com
119.95 دلار

 

نسخه به روز شده یک کلاسیک محبوب ، Lone Peak 4.5 قطعاً برای مسیرهای جدید جدید و بهبود یافته است. به لطف جعبه انگشت پا به شکل کلاسیک Altra ، انگشتان شما فضای بیشتری برای استراحت و حرکت طبیعی دارند که باعث ثبات بیشتر شما در دویدن و پیاده روی می شود. و یک میان میله بالایی و بالشتک قابل انعطاف به شما در طول مسیر پشتیبانی (و راحتی) بیشتری می بخشد. Lone Peak همچنین دارای یک صفحه محافظ سنگی ، شاخه های چند جهته بر روی زیره و یک زبانه قلاب و حلقه برای اتصال گترهای آوارگیر به کفش های شما است ، که شما می توانید با هر نوع زمینی مانند یک حرفه ای مقابله کنید.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بهترین پشتیبانی قوس الکتریکی -

 

 

 

کورو اتم

 

 

کورو اتم
kurufootwear.com
125.00 دلار

 

Atom یک مربی ورزشی زیبا و سبک بویی Kuru است که برای اجازه دادن به افراد مبتلا به ورم مفاصل کف پا و سایر آسیب های کانون گرم طراحی شده است تا همچنان سرعت را بالا ببرد. در طراحی آگاهانه از پاشنه کورو از یک فنجان توخالی برای از بین بردن فشار روی استخوان پاشنه (استخوان پاشنه) و رباط فاشیای کف پا که به آن متصل می شود استفاده می شود. در هنگام ضربات پاشنه پا ، به جای اینکه پاشنه را به فاشیای کف پا سوق دهید ، پاشنه به سمت پایین منبسط می شود ، که به طور طبیعی باعث می شود جام پاشنه پشت پا را بغل کند. یک درب کف که به کف قالب می زند و یک قوس محکم ، بیشتر پا را در برابر نقاط فشار گهواره می کند. از بالا ، بوت مش مانند جوراب متناسب است و هنگامی که تمرینات شما پشتیبانی بیشتری می طلبد ، سیستم اتصال دهنده اتصال در پانل های چهارم و شمارنده پاشنه می تواند برای یک قفل مناسب محکم شود.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بهترین کار

 

 

 

بروکس اعتیاد واکر 2

 

 

زاپوس

 

بروکس اعتیاد واکر 2
zappos.com
129.95 دلار

 

Addiction Walker 2 در واقع یک کفپوش کاملاً بالشتی است که با رویه چرمی غیر سوراخ دار مطابقت دارد و نزدیک به واکر سبک وزن نشسته است تا جایی که ظاهر آن کمی صنعتی است ، شما را باور می کند. این کفش راحتی تمام روز را فراهم می کند و دارای زیره لاستیکی ، بدون لغزش و مقاوم در برابر لغزش است که وقتی ساعت ها روی پا ایستاده اید احساس خوبی در زیر پا دارد. یک رول بار مورب در زیره حداکثر پشتیبانی و سواری بسیار پایدار را فراهم می کند. فوم DNA BioMoGo موجود در قسمت میانی به شما کمک می کند تا اگر قصد پیاده روی طولانی دارید یا برای پشتیبانی روزانه به آن بستگی دارید ، این کفش راحت بماند. از کف مشابهی در کفش های دویدن بروکس استفاده می شود تا با گام شما سازگار شود و فشار ناشی از ضربه را جذب کند.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بهترین مرحله -

 

 

 

کفش کم OOfos OOmg

 

 

کفش کم OOfos OOmg
oofos.com
129.95 دلار

 

کفش کم کف OOmg از کف اختصاصی و کاهش دهنده ضربه استفاده می کند و پارچه ای قابل تنفس و قابل انعطاف را از بالا به منظور ایجاد کفش لغزنده و بازیابی روزمره به آن اضافه می کند. اینها کفشی است که برای درک آن باید روی آن بلغزانید. کف فوق العاده ترشح شده انرژی به مراتب بیشتری نسبت به کف استاندارد EVA که در بیشتر میانه های کفش در حال اجرا وجود دارد ، جذب می کند ، که به معنی کار کمتر برای بسیاری از عضلات پا و بار کمتری بر روی زانوها و پشت شما است. یک پاشنه و انگشت منحنی به کف پا احساس لرزشی می دهد و یک قوس محکم باعث می شود که پا پا شود. هر جنبه ای از این پایه پا غنی از احساس درد ، احساس درد و زحمت پا را احساس می کند.

 


 

 

 

- بهترین بوته با کوسن بالا -

 

 

 

Asics Novablast

 

 

زاپوس

 

Asics Novablast
zappos.com
129.95 دلار

 

نوابلاست با یک انباشته واقعی (ارتفاع پاشنه 32 میلی متر از مردان ، با یک قطره از پاشنه تا انگشت 10 میلی متر) ، از کف سبک برخوردار است که به نظر می رسد زیر پا ، مانند کف پا احساس خستگی می کند ، به واکرها و دوندگان کمک می کند تا در مایل ها شناور شوند. رویه مش تنفس آن ترکیب کاملی از انعطاف پذیری و پشتیبانی را برای کمک به پاهای شما خنک و شاد در تمام مدت حضور شما در جاده فراهم می کند. همه اینها ، با یک زیره فوق العاده بادوام و پر از استراتژیک ، شما را به بزرگترین مزیت این ضربات هدایت می کند: نوشابه ناگزیری که به مرحله خود برمی گردید.

 

 

 

 

 


 

 

 

- بیشترین مد روز -

 

 

 

کد کفش گربه Scout Mid

 

 

کفش گربه

 

کد کفش گربه Scout Mid
80.00 دلار catfootwear.com

 

Code Scout Mid مرز بین سبک و راحتی را محو می کند. این "کفش کفش کتانی" تا مچ پا دارای بسته شدن توری بی سر و صدا با یک ضامن و یک قسمت فوقانی لحاف دار با پوشش نئوپرن است که ضد آب است - و همچنین دنج است. یک میانه کف نرم EVA و آستر جوراب ضد باکتری این کفش ها را پس از ساعت ها راه رفتن کوسن و تازه نگه می دارد. تست کننده ما دوست داشت که کفش ها در پیاده روی طولانی که در حومه شهرها انجام می شود راحت باشند ، اما خاطرنشان کرد برخی ممکن است کفش ورزشی با پاشنه بالاتر ترجیح دهند (کف آن افت نمی کند و پشتیبانی کمی از قوس های تخت دارد). Code Scout با رنگهای پررنگ ، مانند زردی که در اینجا نشان داده شده است ، ارائه می شود و با اندازه های تک جنسیت در دسترس است.

 

 

 

 

 

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود ، در این صفحه وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و مطالب مشابه را در piano.io بیابید

 

 

 

 

 

 

 
۹۹/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن صادقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی