نحوه تبلیغ در اینستاگرام: راهنمای 5 مرحله ای استفاده از تبلیغات اینستاگرام
ایجاد تبلیغات موفقیت آمیز اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، زیرا کاربران تبلیغات در اینستاگرام از قبل آماده خرید در این سیستم عامل هستند - به ویژه با افزایش پست های "قابل خرید".

کریستینا نیوبری
13 آوریل 2020
تبلیغات اینستاگرام با مخاطب بالقوه بیش از 928 میلیون نفر ، ابزاری اساسی برای هر بازاریاب شبکه های اجتماعی است. با دسترسی به گزینه ها و ابزارهای گسترده هدف گیری شرکت مادر فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام یک استراتژی م effectiveثر است که اجرای آن آسان است.

در این پست ، ما تمام مواردی را که می خواهید در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام بدانید ، از جمله گزینه ای برای ایجاد اولین تبلیغ خود فقط با چند ضربه ، به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

تبلیغات اینستاگرام چیست؟
هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟
انواع تبلیغات اینستاگرام
نحوه انتخاب بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام
نحوه تبلیغ در اینستاگرام
نکات و بهترین روشهای تبلیغات اینستاگرام
پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟
تبلیغات اینستاگرام پست ها یا داستان هایی است که یک کسب و کار برای تبلیغ در فیدهای اینستاگرام کاربران پرداخت می کند. آنها می توانند دقیقاً مانند پستهای منظم اینستاگرام به نظر برسند ، اما همیشه توسط برچسب "Sponsored" مشخص می شوند. آنها همچنین می توانند شامل یک دکمه تماس برای عمل برای هدایت ترافیک یا تبدیل ها باشند.

تبلیغات اینستاگرام توسط Waterdrop
منبع: Waterdrop

برخی از انواع تبلیغات اینستاگرام شامل ویژگی های اضافی تجارت الکترونیکی است. ما بعداً در این پست توضیح خواهیم داد.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟
در مورد این که هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است ، پاسخ واحدی وجود ندارد. عوامل بسیاری در هزینه تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر می گذارد ، از جمله:

هدف گذاری
قرار دادن آگهی
قالب آگهی
زمان سال
با این اوصاف ، AdEspresso دریافت که متوسط ​​هزینه هر کلیک برای بیشتر تبلیغات در محل 1.20 دلار است.

یک روش بهتر برای فکر کردن در مورد این است که تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید هزینه کنید ، یا اینکه چقدر حاضرید در نتیجه هزینه کنید. تقریباً با هر بودجه ای می توانید حداقل کمی تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید. شرکت مادر فیس بوک اینستاگرام می گوید:

"شما به فیس بوک می گویید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید. سپس سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است برای آن مقدار نتیجه بگیرید. اگر می خواهید هفته ای 5 دلار هزینه کنید ، می توانید. اگر می خواهید 50 هزار دلار در هفته هزینه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. "

با تعیین محدودیت هزینه تبلیغات ، بودجه روزانه و استراتژی پیشنهاد ، هزینه تبلیغات اینستاگرام خود را کنترل می کنید.

انواع تبلیغات اینستاگرام
اینستاگرام چندین قالب تبلیغاتی ارائه می دهد:

 

https://virgool.io/@mohsensadghian/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-100%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%B1-efhx7h1egli6