بررسی CR نشان می دهد که می توانید با کیفیت بالا و خدمات چشمگیر مشتری را در فروشگاه های آجر و ملات و فروشگاه های آنلاین پیدا کنید

توسط دانیل بورتز

12 نوامبر 2020

411 سهام

 

تصویری از تولیدی مبل راحتی مختلف.

توماس کرولی قبل از جستجوی آنلاین خود ، دو سال را به جستجوی موجودی محدود در فروشگاه های مبلمان نزدیک خانه اش در مائوی پرداخت ، جایی که یک مبل چرمی در Costco.com پیدا کرد که مطابق با سبک مورد نظر او بود و متناسب با بودجه او بود.

 

کرولی می گوید: "به طور معمول احساس راحتی در سفارش مبل راحتی که هنوز روی آن ننشسته ام احساس راحتی نخواهم کرد ، اما وب سایت Costco دارای انتخاب بسیار بیشتر و قیمت های قابل توجهی پایین تر از فروشگاه های آجر و ملات است که من نگاه کردم."

 

کرلی ، یکی از اعضای CR و خریدار قدیمی Costco ، نیز سیاست بازگشت شرکت را دوست داشت. او می گوید: "من در طی این سالها تعداد انگشت شماری از محصولات را به Costco برگردانده ام و هرگز برای بازپرداخت مشکلی نداشته ام." "این باعث آرامش خاطر من شد."

 

(درباره جلوگیری از نکاتی در مورد مبلمان بیشتر بدانید.)

 

https://moblesara.ir/moblerahtiqom/

 

چه اهمیتی برای شما دارد برای ما مهم است

 

ما هزاران محصول را آزمایش می کنیم تا بتوانید بهترین خانه خود را ایجاد

پیوستن

تصمیم گیری در مورد خرید مبلمان به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه همیشه دارای موافقان و مخالفانی بوده است: انتخاب زیاد (که شخصاً نمی توانید ببینید) در مقابل نگرانی در مورد روند بازگشت برای خرید آنلاین. انتخاب کوچکتر در مقابل توجه شخصی بیشتر و بازده آسان تر برای تجربه در فروشگاه. و اکنون ، در اواسط بیماری همه گیر ، می توانید نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض ویروس را به تعادل اضافه کنید ، زیرا فروشگاه های مبلمان فضاهای بسته ای هستند که با سطوح با لمس بالا پر شده اند.

 

بیشتر در مورد مبلمان

نحوه خرید مبلمان

چگونه تحویل و بازگشت مبلمان را تا حد ممکن بدون دردسر انجام دهیم

نکات مهم مبلمان: خطری در خانه شما

چگونه می توان مبلمان را لنگر داد تا از پیشگویی ها جلوگیری کند

مراقب خریدار باشید: محصولات به یادآوری شده در Craigslist و Facebook Marketplace فروخته می شوند

بررسی جدید فروشندگان مبلمان Consumer Reports نگاهی عمیق به نحوه خرید و فروش خریداران مبلمان در برخی موارد مثبت و منفی دارد - و کدام خرده فروشان بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهند. در آوریل 2020 ، این نظرسنجی از بیش از 38000 عضو CR که طی دو سال گذشته مبلمان را از فروشگاه آنلاین یا آجر و ملات خریداری کرده اند ، در مورد تجربیات خود پرسید.

 

خبر خوب این است که اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان گزارش داده اند که تجربه کلی خرید آنها - هم برای فروشگاه های آنلاین و هم فروشگاه های آجر و ملات - باعث شده است "بسیار راضی باشند". (توجه: بیشتر خریدها قبل از اینکه در ابتدای همه گیری COVID-19 سفارشات فاصله اجتماعی و اقامت در خانه انجام شود ، انجام شده است ، بنابراین ممکن است تجارب شرکت کنندگان شرایط فعلی بازار را منعکس نکند.)

 

اعضای دیجیتال می توانند رتبه بندی کامل ما را از خرده فروشان مبلمان مشاهده کنند.

 

بهترین و بدترین خرده فروشی مبلمان

از میان 17 خرده فروش آنلاین مبلمان که امتیاز کسب کرده اند ، Room & Board و Costco.com بالاترین رتبه ها را کسب کرده اند ، زیرا RH (Restoration Hardware) به آنها در بالای جدول پیوسته است. فروشگاه اصلی اشلی مبلمان دارای کمترین امتیاز خرده فروشی آنلاین بود.

 

خریداران مبلمان مسافرتی در نظرسنجی ما گزارش کردند که بهترین تجربه را در Stickley and Room & Board دارند. Costco و خرده فروشان مستقل نیز در مجموع امتیازات بالایی کسب کردند. از جمله فروشگاه های دارای بالاترین امتیاز در فروشگاه های Walmart و Ashley مبلمان خانگی بودند.

 

طبق این نظرسنجی ، خریداران مبلمان فروشگاهی و آنلاین اشتراکات زیادی دارند. هر دو کیفیت ، سبک و قیمت را نسبت به عواملی مانند ایمنی ، مواد سازگار با محیط زیست و اینکه آیا محصولاتی در ایالات متحده تولید می شوند ، اولویت می دهند. آنها همچنین هنگام توصیف تجربه خرید کلی مبلمان خود ، نظرات مشابهی را ابراز داشتند ، که اکثریت قریب به اتفاق گفتند "بسیار احساس راضی."

 

Aun حسین ، عضو CR از Sammamish ، واشنگتن ، طی دو سال گذشته یک مجموعه اتاق خواب و چند قطعه مبلمان اداری از فروشگاه محلی خود در اتاق و برد خریداری کرد. حسین ، که در RH ، Crate & Barrel و Pottery Barn خرید می کرد ، می گوید تجربه تجربه حضور در اتاق و اتاق را نمی توان شکست داد. حسین می گوید: "بین یک ظاهر طراحی شده و کیفیت محصول ، Room & Board کاملاً مشخص بود." "قیمت آنها کمی بالاتر بود ، اما شما واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید."

 

خرید برای معاملات

نظرسنجی ما نشان داد که صحبت از قیمت ، خرید مبلمان پیاده روی بیشتر از خرید آنلاین است.

 

جین مانوایلر ، همکار ارشد تحقیقات در بخش نظرسنجی CR ، می گوید: "ما دریافتیم که خریداران معمولاً بلیط های بزرگتری را نسبت به خریداران آنلاین خریداری می کنند." "میانگین شرکت کنندگان در نظرسنجی که برای خرید یک اثاثیه منزل در یک فروشگاه اختصاصی هزینه کرده اند ، 455 دلار در مقایسه با 459 دلار برای یک کالای خریداری شده به صورت آنلاین بوده است."

 

به عنوان مثال ، 42 درصد از خریدهای پیاده روی اعضای CR ، شامل مبل ، مقطعی یا صندلی عشق است ، در حالی که تنها 14 درصد از خریدهای آنلاین. این بررسی نشان داد که خریداران داخل فروشگاه گرانترین اقلام را در Arhaus ، Bassett Furniture ، Ethan Allen و RH خریداری می کنند ، جایی که قیمت متوسط ??یک مبلمان بیش از 3000 دلار است. در همین حال ، بسیاری از خریداران با بودجه به سمت Walmart ، Target ، Office Depot یا Cost Plus Wo گرایش پیدا کردند

 

https://moblesara.ir/